Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Νέα Μέρα




Της Ναυσή Ιεσσαί-Κασιμάτη

Καλώς ήρθες,
Νέα Μέρα, στη ζωή μου!

Ξέρω…
δεν είσαι η μέρα
που μας πέρασε.
Ούτε η άλλη,
που θα φτάσει.
Είσαι, μοναδική μια μέρα
στη ζωή μου…
Μια μέρα που δεν θα ξαναδώ!

Αχ! Να μπορούσα να σε ζήσω,
καθώς με φίλο αγαπητό,
τη στερνή μέρα
του τελικού χωρισμού μας!


Μενεξέδες να βάλω στα ποτήρια μου
και κάθε σου λεπτό,
με ζεστές αναμνήσεις να φορτώσω.

Τ’ αδέλφια μου
κατάματα να δω
και να φωνάξω:
Πάρτε ένα φιλί από μένα,
ένα χάδι πάρτε
την έγνοια μου πάρτε,

Στη Νέα Μέρα
της ζωής μου.
Τη μέρα, που δεν θα ξαναδώ.

Κι ίσως.
ν’ απορήσουν οι φίκοι
που θα πλύνω τα φύλλα τους
και στην πίσω αυλή,
νιαουρίσουν χαρούμενα γατιά
που θα βρούνε, γεμάτο
το πήλινο πιάτο τους…


Ο μικρός της γειτόνισσας,
να γελάσει μπορεί
που του βρήκα
ιστορίες για νεράιδες,
σ’ αυτή τη μέρα της ζωής μου…

Πως μαζεύεις τις ώρες σου
βιαστικά-βιαστικά
φεύγουν…χάνονται…..πάνε…
Απομένουν λίγα λεπτά…Δες,
τα μάτια μου κλείνουν
Και σύ,
γλιστράς στο σκοτάδι
που πύκνωσε…

Στο καλό…στο καλό…

Αν συμβεί-κάποιο απόβραδο-
να περάσουν οι μέρες μου
απ’ τα μάτια μου μπρός,
θα ‘θελα να σε ξαναδώ
χωρίς να σε ντραπώ,
μοναδική μέρα της ζωής μου…



Δημοσιεύτηκε στο Περιοδικό Πειραϊκή Εκκλησία τον Μάρτιο του 1999
( Από την συλλογή της Ναυσή Ιεσσαί-Κασιμάτη, Πέτρα και Βότσαλο)


Επιμέλεια: Κώστας Ζουρδός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου