Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

Βράβευση του Μητροπολίτου Πειραιώς Καλλίνικου, από την Λέσχη Ενεργών Πολιτών Πειραιά, Απρίλιος 1998



Σε μια μεγαλειώδης εκδήλωση στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, η Λέσχη Ενεργών Πολιτών Πειραιά, οργάνωσε τιμητική εκδήλωση για τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιώς Καλλίνικο με την ευκαιρία της συμπληρώσεως 20 χρόνων θεοφιλούς ποιμαντορίας. Ο Πρόεδρος της Λέσχης Ενεργών Πολιτών κ. Χαραλαμπίδης παρουσίασε τον ομιλητή της βραδιάς Καθηγητή κ. Αναστάσιο Κουτσελίνη ο οποίος με παραστατικές σκέψεις σκιαγράφησε την προσωπικότητα του τιμωμένου Μητροπολίτου Πειραιώς Καλλίνικου.


Σε μια χαρακτηριστική στιγμή της ομιλίας του ο Καθηγητής κ. Κουτσελίνης χαρακτηριστικά ανέφερε: « Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπός που να μην έχει ακούσει για ένα μικρό παιδί, τον Κωνσταντίνο Καρούσο που ξεκίνησε από ένα μικρό χωριό, το Βαρθολομιό, για να πάρει τον δύσκολο και ανηφορικό δρόμο που τον έφερε ποδηγέτη στο ήθος και στην αρετή ενός ολόκληρου λαού. Τελείωσε την Θεολογική Σχολή, ενώ τον προόριζαν για γιατρό, αλλά «εκείνος είχε πέσει με τα μούτρα στη θρησκεία και βρήκε μόνος του τον δρόμο του Χριστού». Γιατρός όμως, τελικά έγινε. Όχι ίσως του σώματος, αλλά της ψυχής, εξειδίκευση-για να μιλήσω με την ιατρική ορολογία-πολύ περισσότερο σημαντική…». Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς στην σύντομη αντιφώνηση του συγκινημένος ανέφερε: « Ομολογώ ότι δεν νιώθω πολύ ωραία σε τέτοιες εκδηλώσεις. Έχω συνείδηση του ελέους του Θεού, η έννοια του ελέους του Θεού, κυριαρχεί μέσα μου. Βλέπω την ανθρώπινη αδυναμία….Τί κάναμε στον Πειραιά δεν ξέρω. Ένα ξέρω μονάχα. Ότι από τα παιδικά μου χρόνια προσπάθησα να δίνω και όχι να παίρνω. Είστε μάρτυρες. Δεν έχω πάρει τίποτα. Έχω πάρει όμως την αγάπη σας. Αυτό που θέλω είναι πάντα η αγάπη σας και η καρδιά σας. Έδωσα ολόκληρο τον εαυτό μου και τον δίδω. Τώρα βέβαια δεν είμαι νέος. Τα χρόνια έχουν περάσει, όσες δυνάμεις έχω τις προσφέρω και θα τις προσφέρω έως ότου έχω τα μάτια μου ανοιχτά. Θέλω τις προσευχές όλων σας για να συνεχίσω, όσο υπάρχω, τη προσφορά μου…Μπορώ να πώ ότι έχω αγαπήσει τον Πειραιά μέχρι απιστεύτου σημείου. Έχω αγαπήσει τα προβλήματα του Πειραιά έχω αγαπήσει τον άνθρωπο, πάσχω για τον άνθρωπο…ευχαριστώ όλους και ζητώ να με βοηθήσετε με τις προσευχές σας…»



Στην συνέχεια  τιμήθηκε ο Πρωτοσύγκελλος της Μητροπόλεως Πειραιώς Αρχιμανδρίτης Ιγνάτιος Γεωργακόπουλος για την επιτυχημένη τηλεοπτική εκπομπή «ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ» της ΕΡΤ-1, την οποία επιμελείται και παρουσιάζει.


Η Λέσχη ενεργών Πολιτών Πειραιά τίμησε επίσης και τον Σύνδεσμο Επιστημόνων Πειραιώς για την εν γένει δραστηριότητα του και την εποικοδομητική παρουσία του στην πόλη μας. Στην μεγάλη εκδήλωση παραβρέθηκαν Βουλευτές, Καθηγητές Πανεπιστημίων, οι Δημοτικές, Στρατιωτικές και Λιμενικές αρχές της πόλης και πλήθος κόσμου το οποίο δημιούργησε καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης θερμή ατμόσφαιρα. Την όλη εκδήλωση πλαισίωσε η Χορωδία Νέων Πειραϊκής Εκκλησίας υπό τη διεύθυνση της κ. Χρυσούλας Τσιμούρη-Κατσουρού.

Κώστας Ζουρδός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου