Τρίτη 29 Μαΐου 2018

Η τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων Δήμου Πειραιά...


Σήμερα έγινε, σε κλίμα συναισθηματικά φορτισμένο, η τελευταία συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Πειραιά, στο οποίο έχω την τιμή να συμμετέχω. Δύο και πλέον χρόνια, διαφωνήσαμε, συγκρουστήκαμε, πήγαμε σε πολλά ενωμένοι αν και από διαφορετικό μετερίζι, για το καλό των εργαζομένων του Δήμου Πειραιά. Κάτι καταφέραμε, πολλά περισσότερα θα μπορούσαμε. Ο χρόνος και η ιστορία θα τα αναδείξει.

Και μια που ο λόγος είναι στην ιστορία. Δύο χρόνια πριν στελέχη της Δημοκρατικής Αγωνιστικής Συνεργασίας που πρόσκειται στο Π.ΑΜ.Ε. του Κ.ΚΕ. με επισκέφθηκαν στο γραφείο και μου ζήτησαν να είμαι μαζί τους υποψήφιος. Τους εξήγησα ότι εγώ δεν είμαι μέλος του κόμματος ασχέτως αν με ελκύουν πολλές από τις ιδεολογικές θέσεις και στάσεις της αληθινής αριστεράς. Με εντυπωσίασε το γεγονός ότι με επέλεξαν για το ήθος και την ακεραιότητα που είχα δείξει σαν συνάδελφος. Εκλέχθηκα και τους ζήτησα αν ήθελαν να τους παραδώσω την έδρα. Το αρνήθηκαν. Δύο χρόνια δεν μου πέρασαν  κομματική γραμμή και με άφησαν ελεύθερο να πράξω όπως πίστευα. Δεν με υποχρέωσαν ποτέ να συμμετάσχω σε κάποια κομματική εκδήλωση. Πήγα ελεύθερα σε μια. Μιλούσε ένα κομματικό στέλεχος γνωστό και με ιδιαίτερα σημαντικό λόγο. Στο τέλος της ομιλίας με πλησίασε και όσο και αν σας φαίνεται παράξενο σχηματίσαμε ένα πηγαδάκι και συζητούσαμε για ώρες περί Θεού, Εκκλησίας και μετά θάνατον ζωή. Αυτοί που πιστεύουμε για άθρησκους.

Θέλω να ευχαριστήσω τους συναδέλφους που με ψήφισαν και ελπίζω να τους εκπροσώπησα ικανοποιητικά με τις φτωχές μου δυνάμεις. Να ευχαριστήσω τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Πειραιά για την συνεργασία όσο δύσκολη και συγκρουσιακή ήταν μερικές φορές. Χρωστάω ευγνωμοσύνη στην Επικεφαλής της Δημοκρατικής Αγωνιστικής Συνεργασίας Βούλα Αργυροπούλου, μέλος του Κ.Κ.Ε., για την εμπιστοσύνη της. Και κάτι ακόμα. Η συνεδρίαση ήταν η τελευταία γιατί πάμε σε εκλογές. Ταλαντεύτηκα αλλά ήταν τελικά μονόδρομος. Συνεχίζω ως συνεργαζόμενος με την Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία του Κ.Κ.Ε. Ο λόγος και πάλι στους εκλογείς...

Κώστας Ζουρδός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου