Τρίτη 11 Ιουνίου 2019

Μάνος Κατράκης, «Δεν λιποτάχτησα ποτέ από τον τόπο μου»…


 «Εκείνο που μπορώ να πω σαν γενικότερο συμπέρασμα της ζωής μου, είναι ότι προσπάθησα ή οδηγήθηκα στο να είμαι έντιμος. Περπάτησα έντιμα, όσο μπορεί να είναι κανείς έντιμος σε μια κοινωνία διαβρωμένη. Το ίδιο και στον τομέα της δουλειάς μου. Δεν ξεχωρίζω τίποτε ιδιαίτερα, έξω από την έντιμη πρόθεση μου. Δεν λιποτάχτησα ποτέ από τον τόπο μου. Έζησα πολέμους, επαναστάσεις, κατοχές, δικτατορίες, εσωτερικές πολιτικές αντιθέσεις, διωγμούς. Δεν είπα ποτέ ωχ αδελφέ, δεν σηκώνουμε να φύγω.»


«Δεν ζήλεψα ποτέ την δόξα των συναδέλφων που έκαναν καριέρα στο εξωτερικό. Ήθελα να γίνω ότι γίνω στον τόπο μου. Έβαλα σαν πρώτο στόχο και βασικό το «Λαϊκό Θέατρο», που είχε σκοπό να υπηρετήσει την παράδοση. Τα ήθη και τα έθιμα του Ελληνισμού.»

Αφιέρωμα στον Μάνο Κατράκη με αφορμή την έκθεση της προσωπικής του συλλογής στην Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά από τις 15 Μαΐου μέχρι και 30 Οκτωβρίου 2019

Επιμέλεια: Κώστας Ζουρδός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου