Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Σκοπιανό, η ευκαιρία της Εκκλησίας να ξαναβρεί την λαϊκότητα της



Γέροντα δεν ήσουν εκεί όταν με έδιωχναν από την δουλεία. Όταν αυτοκτονούσα στο Σύνταγμα. Όταν μου έπαιρναν το σπίτι. Όταν μπήκα σε ανελαστικές μορφές εργασίας για ένα φτωχό κόμματο. Γέροντα εσύ μου δίδαξες ότι πρέπει να πατάξουμε την αδικία. Εσύ μου είπες ότι, όταν ο Βασιλιάς ήθελε να πάρει το σπίτι της χήρας, ο Άγιος Χρυσόστομος μπήκε μέσα και είπε θα το γκρεμίζετε μαζί με εμένα. Γέροντα γιατί δεν είσαι δίπλα μου τις φορές που γκρεμίστηκα. Μου είπες ότι θα ήμαστε μαζί και εγώ γιατί νοιώθω μόνος; Και τώρα Γέροντα για τις εκκλησιαστικές αδιάφορες για εμάς υποθέσεις είσαι χλιαρός για την Μακεδονία. Κάποιος Μητροπολίτης γέροντα είπε ότι αν δοθεί το όνομα της Μακεδονίας στα Σκόπια θα είναι εθνική προδοσία. Εννοούσε και εσένα Γέροντα. Όποιος δεν είναι μαζί μου είναι εναντίων μου Γέροντα. Είμαι ο Λαός. Και όταν ο Λαός πάρει την κατάσταση στα χέρια του θα είσαι μέσα στους ενόχους, εσύ έβαλες τον εαυτό σου στο κάδρο. Γέροντα έχεις την τελευταία ευκαιρία να κατέβεις με τον Λαό. Α! Και αν σε βαραίνουν τα στολίδια να τα πετάξεις. Δεν ταιριάζουν στην  αληθινή Εκκλησία…

Κώστας Ζουρδός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου