Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

«Με εγκατέλειψαν σε μοναστήρι οι γονείς μου - Η ουλή είναι η ζωή μου»


Καταιγιστική, όσο και συγκινητική η εξομολόγηση του άσσου της Μπάγιερν Μονάχου, Φρανκ Ριμπερί, ο οποίος δεν δίστασε να ξεδιπλώσει στους δημοσιογράφους τις πιο σκοτεινές πτυχές των εξαιρετικά δύσκολων παιδικών χρόνων που βίωσε. Ο Γάλλος ποδοσφαιριστής Φρανκ Ριμπερί μιλώντας για τα δύσκολα παιδικά χρόνια του, δεν δίστασε να αποκαλύψει πως εγκαταλείφθηκε από τους γονείς του, όταν ήταν μόλις λίγων ημερών, ενώ αναφέρθηκε στην ουλή-σήμα κατατεθέν που φέρει στο πρόσωπό του. Όπως ανέφερε οι βιολογικοί γονείς του τον εγκατέλειψαν σε ένα μοναστήρι, ενώ στα δύο του έπεσε θύμα τροχαίου, με αποτέλεσμα το πρόσωπό του να σημαδευτεί για πάντα από μια ουλή που στάθηκε αφορμή να γίνει αποδέκτης για πολλά χρόνια χλευασμού και bullying στην πιο τρυφερή ηλικία των παιδικών του χρόνων. Σήμερα ο 34χρονος Γάλλος μέσος δεν διστάζει να ανοίξει τα χαρτά του για αυτά τα σκοτεινά χρόνια της ζωής του, καθώς όμως και για τα σημάδια που συνεχίζει να φέρει στο πρόσωπο αλλά και στην ψυχή του.


«Αυτή η ουλή... Αυτή με διαμόρφωσε, αυτή έφτιαξε τον χαρακτήρα μου και μου έδωσε δύναμη. Δεν είναι εύκολο να είσαι παιδί και να κυκλοφορείς με ένα τέτοιο σημάδι. Σε κοιτάζουν περίεργα οι άλλοι, λένε ότι είσαι άσχημος. Και η οικογένειά μου υπέφερε εξαιτίας αυτής της ουλής, εξαιτίας όλων όσων έπρεπε να ακούει. Όλοι κοίταζαν το πρόσωπό μου και έλεγαν ότι είμαι άσχημος. Δεν γινόταν να περάσω απαρατήρητος. Ακόμα και τώρα που παίζω ποδόσφαιρο, δεν κοιτάζουν τον Φρανκ, αλλά την ουλή του», ήταν τα λόγια του Ριμπερί, ο οποίος τόνισε ότι παρά τα άσχημα σχόλια, ούτε δάκρυ δεν βγήκε από τα μάτια του, ως ένδειξη αδυναμίας...

«Παρά το γεγονός ότι ήμουν νέος και με ενοχλούσαν αυτά που άκουγα, δεν πήγα ποτέ στη γωνία να βάλω τα κλάματα. Ναι, υπέφερα, αλλά ποτέ, ποτέ, ποτέ δεν έκλαψα. Και δεν σκέφτηκα ποτέ να κάνω πλαστική επέμβαση, διότι τα σημάδια μου είμαι εγώ», συμπλήρωσε στη συνέντευξή του στο γαλλικό Canal+.

Εξάλλου, ο άσσος της Μπάγερν Μονάχου παραδέχθηκε ότι στην εφηβεία ήταν... αλητάκος, πριν αποφασίσει ότι θα συγκεντρωθεί στο ποδόσφαιρο, το οποίο του έδωσε διέξοδο.

Πηγή:  www.newsit.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου