Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Πρώτη φορά χωρίς το Γιάννη...ή μάλλον πάντα με το Γιάννη...


Εδώ και 29 χρόνια-τόσα χρόνια είναι στην Κάρπαθο ο π. Καλλίνικος-κάθε φορά που έρχεται στο Πειραιά, συναντιόμαστε στο σπίτι του στην ιστορική Παπανικολή 1. Το πρόγραμμα πάντα περιλαμβάνει, αναμνήσεις, αστεία, σχέδια, όνειρα και....ασφαλώς πίτσα. Έχω ειδοποιηθεί αρκετές φορές. Έχω πάει σε πολλές. Η χθεσινή ήταν ιδιαίτερη. Ήταν η πρώτη φορά χωρίς το Γιάννη (Κατσαμπάκη), την ψυχή της παρέας. Χθες δεν πήγα. Ήταν λάθος. Ήθελα χρόνο να ξεπεράσω την απουσία εκείνου. Μπορεί και αυτό να είναι μια μικρή αδυναμία της μικρής μου πίστης. Έκανα λάθος. Εγώ δεν πήγα τελικά. Εκείνος θα είναι πάντα μαζί μας. Και θα χαίρετε από ψηλά για τις συνάξεις μας...Ακόμα ηχούν στα αυτιά μου τα αστεία του, η Χονολουλού, ο σπαστικός κύριος και τόσα άλλα, του μοναδικού Γιάννη του προστάτη μας στον ουρανό...


Κώστας Ζουρδός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου