Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Μάρθα Καραγιάννη: «Με στοίχειωσε ο θάνατος του μωρού μου»

fb646d372cdd51fdda3e2ce61e7b973a_MΓια παραπάνω από πενήντα χρόνια, η μεγάλη κυρία του ελληνικού κινηματογράφου διαγράφει μία μεγάλη πορεία στην υποκριτική και χαίρει τον σεβασμό όλων μας.
Στα νιάτα της υπήρξε μία από τις πιο όμορφες γυναίκες της χώρας μας ενώ τώρα παραμένει γοητευτική και μυστηριώδης. Όμως, ο μεγάλος της καημός είναι ότι έχασε πάνω στη γέννα το μωρό της, κάτι που όπως λέει η ίδια την στοίχειωσε για πάντα. Δεν είναι άλλη από τη Μάρθα Καραγιάννη η οποία μιλάει ανοιχτά για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε όταν ήταν ακόμα 20 χρονών αλλά και για το πώς αντιμετωπίζει τώρα το γεγονός ότι δεν απέκτησε ποτέ παιδιά.

«Το παιδί το είχα καημό μέχρι τα 40. Στο γάμο μου με τον Μίμη Στεφανάκο έχασα ένα μωρό πάνω στη γέννα όταν ήμουν 20 χρονών, πράγμα το οποίο ήταν… στοιχειό για εμένα μέχρι τα 40 που αποφάσισα ότι δεν θα κάνω παιδί. Τώρα σκέφτομαι μήπως τελικά είναι καλύτερα που δεν έκανα.

Ένα βάσανο παραπάνω θα ήταν» λέει στη news η μεγάλη μας ηθοποιός και συνεχίζει: «Έχω έναν καημό που δεν έχω παιδί αλλά θα είχα δέκα αν είχα. Βέβαια δεν γεύτηκα τη μητρότητα, που λένε ότι είναι πολύ σπουδαίο πράγμα, και το καταλαβαίνω, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου