Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2022

Μητροπολίτης Αιτωλίας Δαμασκηνός για τον Δημητριάδος Ιγνάτιο, « από τα μεγαλύτερα δώρα του Θεού στη ζωή μου»!

 


Απόσπασμα από τον χειροτονητήριο λόγο του νέου Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Δαμασκηνού

«Η σπουδή μου στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών μου προσφέρει γνώσεις θεολογικές, ή δε πρόνοια του Θεού με συνδέει με πρόσωπα που στάθηκαν για μένα θησαυροί ανεκτίμητοι και επηρέασαν έκτοτε ευεργετικά τη ζωή μου. Από τα μεγαλύτερα δώρα του Θεού υπήρξε η γνωριμία μου με τον Πρωτοσύγκελο της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, τον πατέρα Ιγνάτιο Γεωργακόπουλο, που αναλαμβάνει την πνευματική μου καθοδήγηση. Αναπαύει την ψυχή μου η ηρεμία του χαρακτήρα του, η ακεραιότητα του ήθους του, η γαλήνη του προσώπου του. Πείθει χωρίς να δεσμεύει, εμπνέει χωρίς να προβάλλεται, χειραγωγεί διακριτικά την ψυχή μου στο μυστήριο της Ιεροσύνης».

 

Επιμέλεια: Κώστας Ζουρδός

 

* Η φωτογραφία είναι από την κοπή πίττας, το 1998, στον Ιερό Ναό του Αγίου Βασιλείου Πειραιώς, με τον Μακαριστό Μητροπολίτη Γέροντα Πειραιώς Καλλίνικο, τον Πρωτοσύγκελο της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς π. Ιγνάτιο Γεωργακόπουλο, νυν Μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνάτιο και τον ιεροδιάκονο π. Δαμασκηνό, νέο Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου