Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

Εκλογή Μητροπολίτου Δημητριάδος Ιγνάτιου, 9 Οκτωβρίου 1998



 Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος υπό την Προεδρία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Χριστόδουλου προέβη στην πλήρωση ( την ίδια ημέρα και των Μητροπόλεων Κυθήρων και Κοζάνης ) της Μητροπόλεως Δημητριάδος στις 9 Οκτωβρίου του 1998. Στην ψηφοφορία για την πλήρωση της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος και Αλμυρού, το τριπρόσωπο ψηφοδέλτιο της οποίας καταρτίσθηκε εκ των: Αρχιμανδρίτης Ιγνάτιος Γεωργακόπουλος με ψήφους 65, Επίσκοπος Ευρίπου με ψήφους 27 και Αρχιμανδρίτης Χριστόφορος Κολοκυθάς με ψήφους 13. στην συνέχεια η Ιεραρχία εξέλεξε μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού τον Αρχιμανδρίτη Ιγνάτιο Γεωργακόπουλο με 65 ψήφους.


Στο μικρό μήνυμα ο εψηφισμένος Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνάτιος είπε: «Μακαριώτατε, σας ευχαριστώ για την μεγάλην τιμή. Η συγκίνηση μου είναι μεγάλη. Και τούτο γιατί καλούμε να διαδεχθώ έναν Επίσκοπον σαν εσάς εις την Μητρόπολη Δημητριάδος, έναν Επίσκοπον, που κατόρθωσε να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις, ώστε ο θαυμασμός όλων να του εμπιστευθεί και το πηδάλιον της Εκκλησίας. Κατανοώ το δυσαναπλήρωτων του κενού αλλά αποδέχομαι αυτήν την μεγάλη τιμή πρώτον γιατί είμαι βέβαιος ότι θα έχω την δική σας συμπαράσταση σε κάθε πρόβλημα και αντιξοότητα, και δεύτερον γιατί ξέρω ότι οδηγούμαι εις ένα λαόν και κλήρον, που έχει ήδη τις προϋποθέσεις χάρις σε σας. Η ευθύνη γίνεται ακόμη μεγαλύτερη για την εμπιστοσύνη της Ιεράς Συνόδου και ευγνωμονώ όλους και ευχαριστώ για την τιμήν. Θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να ανταποκριθώ σε αυτό που μου ζητάτε αυτή τη στιγμή. Ελπίζω και εις την εμπειρία, που διαθέτω από τα είκοσι χρόνια κοντά στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιώς και γέροντα μου κ. Καλλίνικον. Οι προσευχές όλων σας, η συμπαράσταση και η χάρη του Θεού είναι αυτά, που τούτη τη στιγμή μου δίνουν παντοτινή υπόσχεση αγάπης και θυσίας για τον λαον, σεις αγαπάτε περισσότερο από όλους».

Κώστας Ζουρδός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου