Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019

Χειροτονία σε Διάκονο του π. Μιλτιάδη Ζέρβα, 15 Σεπτεμβρίου 1997



Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς Καλλίνικος τέλεσε τη χειροτονία του Μιλτιάδη Ζέρβα στελέχους της Μητροπόλεως Πειραιώς, απόφοιτο της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Αθηνών και τελειόφοιτο της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου Πειραιώς. Ο νεοχειροτονηθείς π. Μιλτιάδης κατά την ομιλία του μεταξύ άλλων ανέφερε:



«…Αυτής της άμετρης τιμής, Σεβασμιώτατε, γίνομαι αποδέκτης εξαιτίας της εμπιστοσύνης που εκδηλώνετε προς το πρόσωπο μου, η οποία σαφώς δεν πηγάζει από την δική μου επιτηδειότητα αλλά από το πλεόνασμα των πατρικών αισθημάτων σας. Την ιερή αυτή στιγμή απομονώνω, από την πληθώρα των αναμνήσεων μου, σκηνές από τις κατασκηνώσεις της Μητροπόλεως μας. Εκεί δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε τον επίσκοπο μας, νουθετούντα με τη σοφία του, αγωνιώντα για την καθημερινότητα μας, μέχρι του σημείου να περιθάλπει ο ίδιος τους ασθενείς, σκύβοντας πατρικά στην δυσκολία τους. Σε ότι με αφορά, η αγάπη σας αποκαλύπτεται τόσο από την  ευφροσύνη με την οποία  υποδεχθήκατε την πρόθεση της εισόδου μου στον ιερό κλήρο, όσο και από την διάθεση αρωγής, μάλιστα, όχι μόνο στα υψηλά αλλά και στα ταπεινά, κατά την προηγηθείσα περίοδο της προετοιμασίας μου. Δεχθείτε τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου, μαζί με την διαβεβαίωση πως, για μένα, η εκτίμηση ενός πολιού Ιεράρχη δεν μπορεί παρά να με αποτρέπει από κάθε έφεση για επανάπαυση, επαυξάνοντας τις ευθύνες μου έναντι του εκκλησιαστικού σώματος…».

Ένας άξιος κληρικός που κοσμεί της Μητρόπολη Πειραιώς με τον ιεραποστολικό του ζήλο και το εκκλησιαστικό του φρόνημα.

Κώστας Ζουρδός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου