Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018

Παρακαλώ τον Άγιο Νικόλαο να είναι αυτός ο πιλότος των πλοίων σας…



Μήνυμα του Μητροπολίτη Πειραιώς Καλλίνικου για τους Έλληνες Ναυτικούς

Με την ευκαιρία της εορτής του Αγίου Νικολάου ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς Καλλίνικος, στις 6 Δεκεμβρίου του 1991, απεύθυνε μήνυμα σε όλους τους Έλληνες Ναυτικούς, το οποίο μεταδόθηκε από τη Ραδιοφωνία της ΕΡΑ-5 σε όλο τον κόσμο.

«Αγαπητά μου παιδιά, σεις που ταξιδεύετε στις θάλασσες και στους ωκεανούς. Ως Μητροπολίτης του μεγαλύτερου λιμανιού της πατρίδας μας, του Πειραιά, που είναι το κέντρο του ναυτικού μας κόσμου και το ορμητήριο των περισσότερων πλοίων μας, θεωρώ όλους εσάς, τα ναυτιλλόμενα παιδιά μας, πνευματικά μου παιδιά και μέρος του ποιμνίου μου. Η σκέψη μου βρίσκεται πάντοτε κοντά σας και πάντοτε προσεύχομαι για όλους εσάς που βρίσκεστε πάνω στα πλοία σας και διασχίζετε τις θάλασσες και τους ωκεανούς. Ιδιαιτέρως όμως με την ευκαιρία της μνήμης του μεγάλου προστάτου σας, που είναι και προστάτης όλων μας, του Αγίου Νικολάου, ευρίσκομαι νοερά και ψυχικά περισσότερο κοντά σας.




Από τα βάθη της ψυχής μου βγαίνει θερμή προσευχή προς τον Πανάγαθο Θεό να σας σκέπει και να σας ευλογεί. Από τα βάθη της ψυχής μου βγαίνει θερμή ικεσία προς το Μεγάλο και Θαυματουργό προστάτη σας τον Άγιο Νικόλαο να σας έχει πάντοτε υπό την κραταιά προστασία του. Παρακαλώ τον Άγιο Νικόλαο να σας χαρίζει ηρεμία και γαλήνια ταξίδια. Να σας προφυλάσσει από τους κινδύνους και περιπέτειες. Να είναι αυτός ο πιλότος των πλοίων σας. Να σας διατηρεί σε υγεία, ακμή, ψυχική ηρεμία και γαλήνη. Και να πρεσβεύει πάντοτε προς τον πανάγαθο Θεό για την ασφάλεια σας την ψυχική και σωματική. Αναλογίζομαι, αγαπητοί μου ναυτιλλόμενοι, τις ταλαιπωρίες και του κόπους σας. Είστε μακριά από τα σπίτια σας και αυτό ίσως είναι ο μεγαλύτερος ψυχικός πόνος σας. Προσφέρετε όμως πολύτιμη υπηρεσία και προς την πατρίδα αλλά και προς την ανθρώπινη κοινωνία με την εξάσκηση του ναυτικού επαγγέλματος. Το έργο σας είναι κοινωνικό λειτούργημα πολύ μεγάλης αξίας. Είναι πηγή αγαθών για την πατρίδα και μέσον  εξυπηρετήσεως των αναγκών του κοινωνικού συνόλου. Δεν είναι μόνο βιοποριστικό το ναυτικό επάγγελμα σας, αλλά και μια μεγάλη προσφορά προς τις ανάγκες του κοινωνικού συνόλου.



Μείνετε, αγαπητοί μου ναυτιλλόμενοι, προσηλωμένοι στη πίστη στο Θεό και την Ορθόδοξη Εκκλησία μας. Γεμίστε την καρδιά σας με τα υψηλά ιδανικά της ορθοδόξου πίστεως μας. Κρατήστε μέσα σας δυνατά τις ελληνορθόδοξες χριστιανικές μας παραδόσεις. Αφήστε την καρδιά σας να ανεβαίνει με θερμή προσευχή προς το Θεό και το μεγάλο προστάτη σας τον Άγιο Νικόλαο και μη φοβείσθε, ο Άγιος Νικόλαος θα σας διαφυλάσσεις από κινδύνους, θα πρεσβεύει πάντοτε προς το θεό για σας και θα σας φέρει με υγεία και ασφάλεια κοντά στους δικούς σας. Σας ευλογώ με όλη μου την καρδιά, αγαπητά μου παιδιά και σας βεβαιώνω ότι σας έχω πάντοτε μέσα στην καρδιά μου και τις προσευχές μου. Σας εύχομαι καλά ταξίδια και σύντομη επάνοδο στα σπίτια σας. Ο Άγιος Νικόλαος να είναι πάντοτε κοντά σας προστάτης και βοηθός»…

Επιμέλεια: Κώστας Ζουρδός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου