Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

«Amy, Η Κόρη μου» του Mitch Winehouse - Μία ιστορία για την εύθραστη ζωή της Amy


 


Η βιογραφία "Amy, Η Κόρη μου" του Mitch Winehouse είναι μια συναισθηματική διαδρομή στη μουσική, τις εξάρτησεις και τον άρρηκτο δεσμό ανάμεσα σε έναν πατέρα και την κόρη του. Κυκλοφόρησε την Πέμπτη 13 Ιουλίου από τις εκδόσεις ΡΟΠΗ.
AdTech Ad
"Δεν μου είναι εύκολο να ακούω τη μουσική της Έιμι, ούτε καν τυχαία, όταν περνάω από ένα ανοιχτό παράθυρο και ακούγεται από μέσα. Ένα βράδυ, περνούσαμε με τη Τζέιν έξω από ένα μπαρ όπου έπαιζαν το «Rehab» και άκουσα τον στίχο «My daddy thinks I’m fine». «Είναι πολύ δύσκολο», έγραψα στο ημερολόγιό μου.
«Δεν ξέρω πόσο θα αντέξω ακόμα. Τη βρίσκω μπροστά μου όπου κι αν πάω, εκείνη όμως δεν υπάρχει πια. Προσπαθώ να βρω παρηγοριά, τίποτα όμως δεν απαλύνει τον πόνο». Πάντα πίστευε, όπως το πιστεύω κι εγώ, ότι η αγάπη νικάει τα πάντα. Ακόμα και τον θάνατο."
Τα έσοδα του βιβλίου θα διατεθούν στο Ίδρυμα Amy Winehouse, που έχει στόχο να βοηθά παιδιά και νέα άτομα που αντιμετωπίζουν διάφορα προβλήματα.
«Η ζωή της Έιμι ήταν σύντομη και γεμάτη σκαμπανεβάσματα, δεν θα σας κρύψω τίποτα», γράφει ο Winehouse.


Amy, η κόρη μου
Mitch Winehouse
Μετάφραση: Αφροδίτη Γεωργαλιού
Ροπή
368 σελ.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου