Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Νίκος Ορφανός: Ταϊζει αδέσποτες γάτες στην Αθήνα και δεν είναι καθόλου...tragic!



Αν κάποια μέρα τον πετύχετε γύρω από την Ακρόπολη ή το Μουσείο μαζί με την ομάδα των Εφτάψυχων να ταΐζει γάτες και αδέσποτα σκυλάκια, μην αναρωτηθείτε.

Ναι θα είναι αυτός. Ο τηλεοπτικός μας Κίτσος ή κατά κόσμον, Νίκος Ορφανός.

Ο ίδιος μάλιστα μίλησε στο “Cat is Art” για την αγάπη του στις γάτες αλλά και για την δραστηριότητα του, λέγοντας:

“Από μικρό παιδί μάζευα αδέσποτες γάτες.

Έχω ιδιαίτερη ευαισθησία στα αδέσποτα και όσο υπάρχουν στον κόσμο ποτέ δεν είμαι απόλυτα ευτυχισμένος.

Κατάφερα να αποκτήσω κατοικίδια όταν μετακόμισα σε δικό μου σπίτι.

Τώρα έχω δύο γάτες, τον Ντα Βίντσι το γάτο μου και το Μελινάκι, που το μάζεψα τον περασμένο Ιούλιο και σκαρφαλώνει στο πληκτρολόγιο τώρα που γράφω.

Ταΐζω και τρεις γάτους της γειτονιάς που έρχονται στην αυλή μου: Τον Τζίτζη, τον Κομάντο και τον Βασίλη.

Παράλληλα, όποτε έχω χρόνο, βοηθάω εθελοντικά στις Εφτάψυχες, μια οργάνωση που ταΐζει αδέσποτα.

Θα με δείτε καμιά φορά στην Ακρόπολη και στο Μουσείο να ταΐζω τις γατοσυμμορίες εκεί”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου